1 Mart 2009 Pazar

Güneşli günler


Uzun zaman sonra ilk defa güneşi gördüğümüz bir haftasonu yaşadık. Fırsat bu fırsat baldanadamla attaalara gittik. Cumartesi günü mecidiyeköyde baldanadama yeni kitap almak için NT ye girdik. Baldanadamla kitap reyonlarını inceledik biraz. 3 cici kitap aldık ona. Oradan çıktıktan sonra Cevahir AVM ye geçmeyi planlasakta babişimizin notebook unun pilini yenilemek için mecidiyeköyü turladığımızdan dolayı Cevahire gidemeden eve geri döndük. Babamızı dükkanların etrafında beklerken güvercinlere yem atmayı öğrendi baldanadam. Hayvanlarla iç içe bir hayatımız yok ne yazıkki o yüzen her türlü hayvana yakından bakma fırsatını değerlendirmeye çalışıyorum.

Pazar günüde hava güzel olunca bu sefer direk Cevahir AVM ye gittik. Hiç sevmiyorum alışveriş merkezlerini mothercare e gitmek gibi bir amacımız olmasaydi zaten gitmezdik. Çok kalabalık, sıkıcı. İnsan daha hiç bir şey alamadan yorgun düşüyor. Zaten aradığmızı da bulamadık. Montessori gurubundan Ayçanın blogunda http://www.pi.web.tr/ gördüğüm banyo şapkası tam benim aradığım şeydi. Fakat kalmamış. İşime yakın olduğu için birde Capitoldaki mothercare bakıcam ordada bulamazsam evdeki şapkalardan birini küçük bir mudahele ile banyo şapkasına dönüştürücem. Cevahirden dönerken yine bulduğumuz bir güvercin topluluğuna yem verdik. Bol bol güneşlendik.
Haftasonu gezişerimizi metrobüs ve otobüs kullanarak yaptık. Daha önceki denemelerimize göre çok daha uyumluydu baldanadam. Bunda yolculuklarımızın kısa sürmesiyde etkiliydi muahakkak.

Attadan döndüğümüz 2 günde uyumamak için direndi. Ben yat oğlum diyorum o attaa diyip kalkmaya çalışıyor attalara doyamadı şeker bebeğim. Sokağa çıkmak baldanadam için yeni deneyimler ve eğlence demek o yüzden umarım bundan sonrada havalar güzel giderde bol bol gezebiliriz kuzucuğumla...

2 yorum:

AycA dedi ki...

Merhaba,
Mot.hercare banyo şapkası 6 ay üzeri için diyor ama galiba 1 yaş üzeri bebeklere küçük gelebilir.. bana öyle geliyor yani..

meldi dedi ki...

Sağol Ayça o zaman hiç vakit kaybetmeden kendi şapkalarından banyo şapkası yapmayı deniyeceğim. Banyoyu çok seviyor oğlum ama başından aşağı su dökmek eziyet oluyor hem ona hem bana...

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam