4 Mart 2009 Çarşamba

Parkta bir baldanadam



Çarşamba günleri işe gitmiyorum. Hafta ortasındaki bu mola hem bana hem oğluma çok iyi geliyor. Evimizin işlerini beraber yaptıktan sonra hava güzelse kendimizi sokaklara atıyoruz hemen.

Dünde güzel bir çarşambaydı. Her çarşamba gibi babacığımız işe geç gitti. Sabah erken kalkıp kahvaltıya gözleme hazırladım. Baldanadam biz yerken bizimkilere sulandığı halde kendine verdiğimizde ısırıp attı. Babişimizi işe gönderdikten sonra oğluş ile once bulaşık makinesini doldurduk. Eline isimlerini söyleyerek tek tek veridiğim kaşık çatal tabakların hepsini yerleştiriyor. Tabakları tam oturtamasada doğru yerlere koyuyor. Birlikte çamaşırları kirli sepetinden alıp tek tek makineye yerleştiriyoruz. Her kıyafetin adını ve sahibini söyleyerek. Sonra elektirik süpürgesini çalıştırıp ortalığı süpürdük. Artık tozları bana gösteriyor alayım diye. Eline verince süpürgenin sapını ileri geri itiyor ama genelde muzurluk yapıp fişi çekiyor ben neyaptın diye fişi takmaya gelirken gülerek kaçıyor.

Birlikte portakal suyu sıkıp içtik. Biraz da oyun derken baldanadam uyudu. Fırsat bu fırsat mutfağı dip köşe bir sileyim dedim. Bitirmeme fırsat vermeden çabucak uyandı. Öğle yemeğinden önce bir alışverişe gidelim gelelim dedim. Güzel güzel giyinip gittik. Alışverişten dönerken mahallemizdeki küçük parka gittik. Salıncakta sallandı, minik abilerle tahtrevalliye bindi. Partaki çiçekleri otları inceledi...

Öğle uykusundan sonra hava hala çok güzel olduğu için bu sefer büyük parka gittik. Dedesi ve anneannesi de bize eşlik ettiler bu sefer. Dışarıda yürümeyi pek sevmiyor baldanadam, dün bunu aştık biraz parkta serbest gezmek çok hoşuna gitti. Yine sallandı kaydıraktan kaydı. Çocukları pür dikkat izledi. Ordan oraya gezdi. Eve geldikten sonra yeni aldığım mum boyalarla resim yaptık biraz. Akşam rutinlerinden sonra onu uyutup oyuncak yapımı işine daldım. Yaptıklarımı fotosunu çekemedim. Artık onlarıda çektikten sonra eklerim. İşte dünden kareler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam